Nieuws van de Natuurpoort Nederheide

logo-natuurpoort-nederheidekopie

Jop, manager bij de Natuurpoort Nederheide, meldde het navolgende:

Met ingang van heden is het parkmenu, zoals dat tot gisteren gold, komen te vervallen. Immers parkgasten konden voor een bedrag van € 19,50 een “parkmenu” bestellen. Dit parkmenu bestond uit de keuze van twee voorgerechten, de keuze van een vis of vlees hoofdgerecht en een nagerecht van “ de chef”.

In de plaats hiervan is vanaf vandaag een drie-gangen-keuze menu te verkrijgen. Dus de keuze uit diverse voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Voor ons als parkgasten/ chaleteigenaren geldt daarvoor het tarief van € 24,50. Dat is een korting van € 2,00 ten opzichte van het tarief voor niet parkgasten/chaleteigenaren.

 

 

Met ingang van vrijdag 2 september wordt in het restaurant weer de wekelijkse “proeverij/ tapas” geserveerd. De kosten daarvoor zijn € 28,50 per persoon. Dat is het normale tarief voor zowel chaleteigenaren als alle andere personen.

 

Op de vraag waarom het parkmenu, zoals dat tot op heden kon worden besteld, is komen te vervallen deelde Job mede:

Er is geklaagd over het feit dat de keuze van het parkmenu te gering is. Daarnaast is in het verleden, meer dan eens, oneigenlijk gebruik gemaakt van de mogelijkheid van het parkmenu. Het parkmenu gold alleen voor de parkgasten van Landgoed Nederheide, zeg maar de chalet-eigenaren, en niet voor mensen die door chaleteigenaren ook werden meegenomen naar de Natuurpoort Nederheide. Om discussie daarover te voorkomen hebben we  gekozen voor meer duidelijkheid en een beter aanbod. Dus korting op het driegangenmenu alleen voor chaleteigenaren en niet voor andere personen die met de chaleteigenaar(eigenaren) mee komen.

 

Jop wil ook nog even duidelijkheid scheppen ten aanzien van het zwemmen in het binnen- en buitenbad.

De toegang tot deze baden is, net zoals voorheen, gratis toegankelijk voor alle chaleteigenaren. E.e.a. op vertoon van het daarvoor bestemde pasje ( voorzien van foto van de chaleteigenaar). Mocht U met Uw gezinsleden ( kinderen / kleinkinderen) gebruik willen maken van een van de beide baden dan kan dat alleen als U als chaleteigenaar daarbij bent. Het meegeven van Uw pasje is dus niet voldoende. U moet er als chaleteigenaar bij zijn. Immers enige controle ontbreekt als voor het personeel onbekende mensen zich met een pasje melden met de mededeling had hun ouders op het park Nederheide verblijven. Daarnaast bent U , als chalet-eigenaar, verantwoordelijk voor Uw kinderen/kleinkinderen.

Vorenstaande geldt dus niet alleen voor het binnenbad maar ook voor het buitenbad. Onlangs meldden zich nog een paar mensen met het zogenaamde “slagboompasje” van het park met de mededeling dat hun ouders op Landgoed Nederheide verblijven en dat ze op grond daarvan ook gratis toegang wilden hebben tot het buitenbad.

Het moge duidelijk zijn dat dit nimmer de bedoeling kan zijn van een “slagboompas” en dat , indien Uw kinderen/kleinkinderen hier willen komen zwemmen, ze alleen in Uw bijzijn gratis toegang kunnen krijgen tot zowel het binnen- als buitenbad.

U bent en blijft als parkgast/chaleteigenaar altijd van harte welkom!!!!

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-

 

 

 

 

2 reacties op “Nieuws van de Natuurpoort Nederheide

  1. Zijn het helemaal met Sjef eens.
    Dat Jop andere inzichten en ander beleid uitlegt prima.
    Alleen heel jammer dat hij dan ook suggereert dat de chalet eigenaren in het verleden misbruik hebben gemaakt tijdens de oude situatie.
    Er heeft altijd overal gestaan dat het parkmenu gold voor de chalet eigenaren en hun gasten.
    Snappen dus niet wat de zin over misbruik toevoegt behalve dat hij bij de chalet eigenaren in het verkeerde keelgat schiet en dat is heel jammer juist omdat we heel tevreden zijn over de kwaliteit.

  2. Beste baas Jan, manager Jop, en alle andere Nederheidemedewerkers,
    Het wordt mode, maar ook ik wil SORRY zeggen. Ik had ooit op De Stippel gelezen over het Parkmenu, 3 gangen voor een aantrekkelijke prijs. “Voor de parkbewoners en hun gasten” mits de parkbewoners er zelf bij aanwezig zijn. Enkele keren hebben wij gebruik gemaakt van deze aanbieding met enkele vriendengroepen, met onze kinderen en met andere bekenden. Eigenlijk was het dus misbruik begrijp ik nu. We maakten reclame voor de Natuurpoort, dat er het nodige veranderd was in de vriendelijkheid van het management en dat het eten er nu écht goed is. Naar aanleiding van het nuttigen van zo’n parkmenu besloten vrienden er hun 40 jarig huwelijksfeest te vieren. Dat had nooit mogen gebeuren begrijp ik nu want het was misbruik hen goedkoop uiteten te nemen. Anderen kwamen daarna weer langs gefietst of gereden, legden even aan en aten wat. Het viel hen op dat het tegenwoordig steeds drukker is. Sorry daarvoor. Sorry Sorry Sorry. We maakten misbruik van iets wat op de website toch duidelijk vermeld stond. Parkbewoners en hun gasten tegen een lager tarief een keuzemenu.
    We reserveerden telkens enkele dagen vooraf voor 8, 10 of zelfs 12 personen met de mededeling dat wij onze gasten een parkmenu aanboden. Niemand aan de bar of de balie waarschuwde dat we misbruik gingen maken. De reservering werd gemaakt, de tafels stonden klaar en de rekening klopte. Waarom heeft ons niemand toen gezegd dat we misbruikers waren. Dat de keuze deze zomer als we misbruik maakten steevast was: zalm of schnitzels, ach, de voortreffelijke wisselende toetjes maakten veel goed. Maar nu heeft dankzij Jop het Parkmenu een bittere nasmaak gekregen: wij hebben misbruik gemaakt. Sorry, Sorry, Sorry. Het zal niet meer gebeuren. Vanaf nu krijgen wij en WIJ ALLEEN nog 2 euro korting. Op een gewoon menu. Als we dan met gasten gaan en de kosten per hoofd omslaan…. , reken dan maar voor allen de volle mep want anders is de nasmaak voor iedereen bitter.
    Sorry, Sorry, Sorry.
    Of moet er iemand anders sorry zeggen?

    Sjef van Woensel , Chalet 346

Reacties zijn gesloten.